Przejdź do głównej treści
Strona główna  /  Zasoby  /  Zasoby promocyjne

Zasoby promocyjne

Czy szukają Państwo sposobów na promocję swojego systemu Epilog Laser?

Często otrzymujemy prośby od nowych klientów o zdjęcia produktów do wykorzystania na ich stronie internetowej lub pomysły na promocję ich laserów. Mamy kilka pomysłów, którymi będziemy się tutaj dzielić, a z czasem będziemy dodawać kolejne, więc proszę często zaglądać!

Tworzenie informacji prasowej w celu promocji Państwa firmy

Rozsyłanie informacji o Państwa laserze do gazet w okolicy i umieszczanie Państwa nazwiska w prasie.

Proszę zacząć od publikacji w lokalnej gazecie. Wysłać informację prasową, która podkreśla możliwości lasera i nowe produkty, które zamierzają Państwo zaoferować. Gazety lokalne uwielbiają opisywać prężnie działające firmy w swojej społeczności, a Państwo mogą dotrzeć do potencjalnych klientów, informując ich, że zainwestowali Państwo w technologię, która może im pomóc!

Poniżej znajdują się trzy szablony informacji prasowych, które można dostosować do własnych potrzeb, aby napisać własną informację. Dostosować go do potrzeb Państwa firmy i zamieścić w nim własne cytaty dotyczące tego, co zamierzają Państwo zrobić z laserem, lub omówić lokalny wątek, który Państwa zdaniem może zainteresować prasę.

Potrzebują Państwo kogoś, kto przejrzy Państwa wydanie i podpowie, co zrobić? Proszę wysłać e-mail do Amy Dallman, naszego specjalisty ds. prasy, a ona chętnie go przejrzy i udzieli Państwu wskazówek.

Szukają Państwo więcej pomysłów na PR?

Pobierz pomocny artykuł na temat public relations dla właścicieli małych firm.

Stworzyliśmy białą księgę na temat Public Relations dla właścicieli małych firm, aby pomóc Państwu w rozpowszechnianiu informacji o Państwa działalności i osiągnięciach firmy. Proszę poznać techniki kontaktów z mediami, wskazówki dotyczące pisania na potrzeby internetu oraz inne sposoby na wyróżnienie Państwa firmy.